Customer Journey

Customer Journey

Ga mee op reis!

De customer journey, oftewel klantreis, is een weergave van de weg die een potentiĆ«le klant of gast aflegt. Vanaf de bewustwording voor je product of dienst tot en met de aankoop en het gebruik ervan. Stap 1 is het in kaart brengen van alle contact- en beslismomenten tijdens deze reis. Vervolgens bepalen we in stap 2 op welke momenten je met welke boodschap je klant moet zien te prikkelen. Het resultaat? Steeds weer een wauw-gevoel bij de klant, zodat hij of zij zich sneller en langer aan je zal binden.  

Denkproces klant
Een goede customer journey opstellen is niet eenvoudig. Vaak zit je zelf al zo in je eigen bedrijfsproces dat het lastig is je te kunnen verplaatsen in het denkproces van een klant. Hulp van buitenaf is dan vaak een welkome aanvulling.

Gezamenlijke sessie
Zuid NL Communicatie helpt je de customer journey voor jouw bedrijf of organisatie in kaart te brengen. In een gezamenlijke sessie maken we de reis van begin tot eind.

Theo en Marij Peeters, Design B&B Raadhuys Kessel: "De customer journey sessie heeft ons veel nieuwe inzichten opgeleverd en onze aanpak duidelijk verscherpt en verbeterd." Lees meer

Interesse? Vraag vrijblijvend een offerte aan. Bel 06-25407338 of mail naar sabine@zuidnl.nl.